Välkomna tillbaka!

Hejsan och välkomna tillbaka. Ska försöka till djupet av mitt hjärta att hålla igång bloggen så bra jag kan! 

Ni ska få hänga med i mitt privatliv, jobb, häst och hundliv! Så från och med nu kör vi stenhårt!

Idag började jag dagen med jobb 9-13. Ett kort pass men så skönt eftersom jag och Amanda passade på och ta en skogstur med hästarna. Lite krångel som alltid men vad kan man förvänta sig av två fuxston? 

Efter många timmar i stallet åkte jag hem, hälsade på mamma och gottade ner mig i soffan med Mattias. Min dag har varit lugn, helt i min smak! Imorgon bitti åker jag ut tidigt och tar ut alla hästar innan jag åker hem och sover igen, imorgon natt är det jobb som väntar! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback