Balkong häng och hockey kväll.

Gokväll!
Nu är det dags för hästarna att börja gå ute tills kvällsmat. Äntligen börjar sommaren krypa inpå.

Idag har jag och Mattias åkt runt i stan, varit på stadsbongården, tagit en skärgårds tur och suttit på Nathalie balkong och bara pratat. Nu sitter vi hemma hos Mattias föräldrar och kollar hockey med hans familj. Nu hejjar vi på Sverige! 
Imorgon jobbar jag 7-15, sen åker jag ut till stallet. Eftersom Winnie får massage imorgon bitti så ska jag inte rida henne. Jag får ta en riktig myskväll men min röda bästis. 

I veckan kommer jag ha fullt upp med jobb och på fredag morgon när jag slutar åker jag och Nathalie på shoppingtur. Vi ska handla lite snygga kläder till lördag, min födelsedag! Jag ska få hem fina vänner och fira, umgås och göra Kristinehamn osäkert.

(null)


(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback