Nattjobb

Lyckades faktiskt sova 4 timmar under dagen, men jag har åtta vakna timmar kvar på jobbet innan jag kan sova igen. Det känns väldigt kämpigt när jag sitter uppe på natten men när morgon personalen kommer känns det som tiden sprang iväg. 

Innan jag började jobba åt jag och Mattias hamburgar tallrik, så förhoppningsvis står jag mig nästan hela natten! Försökte rensa ut vad som fanns hemma, fick två pannkakor av mamma som hon tyckte jag skulle klara mig på inatt. 

Snön försvann lika fort som den kom, så imorgon ska jag ta mig en tur i skogen på min röda springare! Skickade in delklarationen nu och tack Gud så får jag tillbaka några kroner och Skipper betala! Nu ska jag äta lite godis och läsa skvaller tidning, hörs imorgon! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback