Jag älskar och saknar dig.

Gibson är faktiskt är borta, ingen som vaknar upp bredvid mig. Jag har ingen att spendera alla min timmar med, ingen att gå ut med på morgonen eller gosa med i soffan till en serie när Mattias jobbar. Jag har inte kunnat plocka bort Gibson saker än och det kommer jag inte kunna göra på ett tag, det gör ont att se hans hundsäng och leksaks korg men det skulle vara ännu jobbigare att inte ha dem här. Jag hör inga tassar som går runt i lägenheten, ingen som kommer och möter mig när jag kommer hem. De små ljuden han alltid gjorde och snarkningarna när han sov. 

Den 30 juni var det fyra år sen jag hämtade honom från sina förra ägare och jag är så tacksam att jag fick ha honom i mitt liv. Jag kommer aldrig få träffa en hund som honom igen, han satt spår i alla och hade en personlighet större än många människor. 

Han räddade mig ur min svåra period av livet, samtidigt som jag gav honom en chans till ett nytt liv tillsammans med mig. Vi hjälpte varandra och älskade varandra i alla år, han är och kommer alltid att vara min bästa vän även från himlen. 

(null)

(null)

(null)


Kommentarer
Postat av: Irene

Så ledsamt. Beklagar sorgen😢❤️

Svar: Tack ❤️
None None

2018-06-11 @ 14:27:46 / URL: http://nouw.com//mormornene
Postat av: emma

usch vad tråkigt :(

Svar: Det är inte kul ☹️
None None

2018-06-12 @ 10:18:05 / URL: http://nouw.se/islycka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback