Smink är kul.

Hej! 
Jag har inte skrivit på ett tag men jag har faktiskt inte orkat. Att förlora min bästa vän är det tuffaste jag någonsin gått igenom. 

Livet fortsätter ändå, även fast han alltid är med mig i hjärtat ❤️
Snart är det midsommar! Jag ska ut till Mattias föräldrars stuga och fira, äta god mat, leka lekar med lite vin. På söndag morgon åker jag till Göteborg och är borta till tisdag eftermiddag, jag håller på att packar för fullt! Nu rundar jag av för att gå och lägga mig, imorgon på förmiddagen ska jag till pappa och träffa storasyster på en sen frukost fika!

(null)

(null)


Kommentarer
Postat av: Miss Baby Peaches

Så fin du är!
Och jag beklagar sorgen!

Svar: Tack ❤️
None None

2018-06-20 @ 10:39:12 / URL: http://babypeaches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback